Loading...

Find og træn dine coremuskler

 

Se med her, hvordan din opspænding i coremusklerne bør fungere (helst ubevidst). Teknikken du lærer her, kan også bruges til genoptræning, gennem en bevidst indsats.

 

Du finder også en øvelse, i 2 forskellige niveau'er, du kan bruge til at træne dine core- og vejrtrækningsmuskler.

 

Den korte historie kan du se her - aktivering af dine coremuskler 

 

 

 

 

Den mere dybdegående forklaring ift. aktivering af dine coremuskler får du i denne video

  

 

 

 
Træn dine coremuskler via denne enkle øvelse - startniveau

 

 

 

 
Og hvis ovenstående øvelse blev for let, kan du hoppe med på denne i stedet - middel niveau

 

  

 

Få "Stærk Ryg og Mave" Programmet i din inbox, når version 2.0 åbner 5. januar:
  • 4 min's opvarmningsvideo med smidighedsøvelser for ryggen
  • Styrkeprogram med 3 træningøvelser + 1 "bonus øvelse", der tager 12 - 20 min i alt. Kræver ingen særlige træningsredskaber.
  • Videoer af øvelserne, så de er lette at følge
  • Øvelserne træner ikke kun dine ryg- og mavemuskler - du får også trænet bækkenbund, ben, skuldre og nakke - kort sagt; effektiv træning
  • "Test dig selv"-modul, der lærer dig at teste, hvilke øvelser der påvirker netop din ryg positivt

 

Træningsprogrammet "koster" kun dit navn, din mail og din nysgerrighed. Du får fingrene i det 5. januar ved at skrive dig op her: 

 

Få fysioterapeut Pernille Springers effektive coretræningsprogram her.    

Navn:
E-mail:

 

Du skriver dig samtidigt op til at modtage brugbar viden, banebrydende øvelser og go'e tips. Jeg sender dig kun mail, når jeg virkelig har noget værdifuldt på hjertet, og du kan altid afmelde dig igen med ét klik.