Loading...

Stærk Core i 4 Opbyggende Online Programmer  

 

Træn med på de 4 kompakte og vel gennemtænkte programmer for dig med rygproblemer. Pernille tager dig fra let, skånsom coretræning til kraftfuld og effektiv træning. Så du bliver stærk og fri til at bevæge dig nu - og i fremtiden.

 

 

 

 

Er du: 

 

  • Nervøs når du skal løfte ting i din hverdag, fordi du ikke kan stole på din ryg?
  • Træt af at føle dig svag i ryggen?
  • Irriteret over altid at føle dig stiv i ryggen?
  • I tvivl om, præcis hvilke rygøvelser, der er optimale for dig og din ryg?
  • Ærgelig over, at du ikke får trænet din core, selvom du ved det er godt for både dig og ryggen?

 

 

Så kender du sikkert også noget af det her:

 

  • Bare tanken om at løfte indkøb, kufferter eller børn, gør dig træt i ryggen
  • Hus- og havearbejde må tages i små bidder, hvis ryggen skal kunne følge med
  • Du har måttet droppe (eller skrue ned) for din favorit sport
  • Støvsugning trætter ryggen
  • Det kan næsten føles som et marathon, når du står stille ved køkkenbordet i længere tid og laver mad

 

 

Den gode nyhed er, at du kan få din bevægefrihed og styrke igen med "Stærk Core":

 

  • Online programmer i 4 niveauer - fra nyligt opereret til sportsaktive
  • Let at følge - på enten små videoklip, follow-along video eller program på skrift
  • Test-dig-selv modul, så du er sikker på, at du kun træner øvelser, der påvirker din ryg positivt
  • I gang med det samme - du får adgang til alle online programmer og videoer 1 min efter du har tilmeldt dig, og de er dine "for life"

  

 

Programmerne giver dig: 

 Stærk Core Programmerne giver dig:

  

 

Du får også:

 

  • Videoer med koncentreret viden om 13 rygdiagnoser, hvor du lærer hvad diagnosen betyder, hvordan du skal forholde dig og hvad den konkret betyder for dit valg af core trænings øvelser:
  • Diskusproblemer (prolaps, protusion, degeneration)
  • Holdningsændringre (scoliose, Scheuermann)
  • Knogleskørhed
  • Slidgigt og Stenose
  • Spondylolistese (fremadglidning af ryghvirvel)
  • Modicforandringer
  • Rectus diastase
  • Stivgørende operationer
  • Uspecifikke lænderyg smerter
  • Videoer med viden om dine coremuskler og deres funktioner. Du får svar på spørgsmål som; "skal jeg knibe i bækkenbunden?", når jeg træner og "skal jeg suge navlen ind?" (hint: det skal du ikke....)
  • 2 neuro-flow opvarmningsvideoer, der øger din rygs smidighed, når du hhv. bøjer og strækker den
  • Redskaber til, hvordan træning 2 gange om ugen bliver en naturlig og glædelig del af din hverdag - nu OG om 1 år

 

 

Testemonials

 

Du kan se, hvad et udvalg af 300+ andre, har fået ud af at træne efter "Stærk Core" programmerne lige her ◀

 

 

Stærk Core er til dig:

 

  • Der føler dig svag i ryggen, og som derfor ikke føler, at du kan "stole på" din ryg
  • Der drømmer om at blive stærk og smidig i ryggen, så du kan gøre og bevæge dig, som du vil 
  • Er træt af at være forvirret over hvilke øvelser og programmer, der er bedst for netop dig
  • Der vil tage din rygs sundhed i egne hænder, så du undgår at ende svag, stiv og smerteplaget
  • Der ikke er bange for at trække i arbejdstøjet og afprøve øvelser og programmer
  • Alle fra nyopererede (for min. 4 uger siden) til sportsaktive, kan få øget styrke af at træne programmerne

 

I tvivl om træning til netop din rygdiagnose? Få svar her ◀

 

 

Stærk Core er ikke for dig der:

 

  • Er opereret indenfor den seneste måned (konsulter din læge om, hvornår det er OK, at du opstarter træning)
  • Hvis du har haft daglige rygsmerter i mere end 3 måneder bør opstart af træningsprogrammerne ske i samråd med din læge eller behandler
  • Ønsker personlig sparring og træning - programmerne er designet til resultatgivende selvtræning
  • Allerede træner corestyrke 4 eller flere gange om ugen
  • Primært er på jagt efter smertelindring, da målrettet hjælp til det, ligger i "Smertefri Ryg" online forløbet. Her på "Stærk Core" er fokus på at øge din styrke og smidighed og derigennem generobre din bevægefrihed

  

 

Med "Stærk Core" vil du:

 

  • Få en klar trin-for-trin plan for din coretræning 
  • Opleve øget styrke, når du træner så lidt som 2 gange om ugen i 15 - 20 min
  • Via knivskarp formidling af øvelserne undgå spildtid, så du på bare 2 - 4 uger oplever en bedring i din styrke   
  • På de øvrige videoer med viden om din ryg og core, få fjernet tvivl, så du får sikkerhed i træningen
  • Undgå at din træning bliver ensidig eller mangelfuld, da programmerne træner din core "360°"
  • Lære at teste den enkelte øvelse ud, så du er sikker på, at den påvirker din rygproblematik positivt

 

 

Fysioterapeut Pernille Springer har udviklet og optimerer løbende programmerne:

 

 Pernille Springer

 

Jeg er fysioterapeut, rygtræningsspecialist og født med en skæv ryg (scoliose).

I 17 år har jeg hjulpet hundredevis af mennesker med rygproblemer med at opnå bevægefrihed, styrke og smidighed i ryggen. Jeg har arbejdet med alt fra nyligt opererede, "kontoratleter", seriøse athleter og højt performende politifolk.

På "Stærk Core" er viden fra adskillige uddannelser hos verdens førende smerte- og træningseksperter samt fra spørgeskema undersøgelser udfyldt af knapt 200 mennesker med rygproblemer kogt ned, så du med et minimalt tidsforbrug og let tilgængeligt kan opnå maximal styrke, smidighed og bevægefrihed i din ryg. 

Min scoliose-ryg er blevet budt meget sport hele livet, hvorfor en god styrke i coremusklerne altid har været et "must". I mine ultra unge dage holdt ryggen til at snuppe et par danmarksmesterskaber i konkurrence aerobic (ja - vi var tilbage i de glade 90'ere). I de sidste par år er jeg startet med capoeira (Brasiliansk kamp-dans) i en alder af 35 +.

Jeg har uddannet bl.a. rygtræningsinstruktører siden 1999, og jeg underviser nu kurser for fagpersoner i smertevidenskab og funktionel neurologi (viden om hjernen og nervesystemet).  

 

 

★★★

"Jeg har trænet programmet 2 x ugl, og jeg har oplevet øget styrke og mere velvære. Jeg kan rigtigt godt lide ben øvelserne og skrå maveøvelser. Jeg vil anbefale programmet til andre, fordi det er nemt, effektivt og hurtigt lavet derhjemme".

Sanne

  

 

 Få stærk core og træn med på Stærk Core - et træningsforløb udviklet af fysioterapeut Pernille Springer

 

Din investering i bevægefrihed, styrke og en smidig ryg er 999 kr. 

  

Det er mindre end, hvad 2 timers personlig træning står dig i, hos de store fitnesskæder. Eller ca. én personlig konsultation hos yours truly.

Ved begge dele, kan du ikke tage træningen med dig hjem og træne igen og igen (husk, at du har ubegrænset adgang til "Stærk Core" - ingen abonnementer her).

  

 

Sådan foregår "Stærk Core":

 

Hvor:

  • Online - ved din computer, tablet eller smartphone. Du kan således træne udendørs, indendørs eller i træningscenter som det passer dig.

 

Hvornår:

  • Du får adgang til alle 4 programmer så snart du har tilmeldt dig

 

Hvordan: 

  • Når du har tilmeldt dig ved at klikke på den røde knap, får du en velkomstmail
  • I den finder du information om, hvordan du let logger ind på programmerne
  • Du får adgang til alle online programmer og videoer 1 min efter du har tilmeldt dig, og de er dine "for life" (intet abonnement her)
  • De første programmer kræver bare et behageligt træningsunderlag (blødt gulvtæppe eller en træningsmåtte). De sværere programmer kræver også noget træningsvægt - f.eks. i form af én/flere kettlebells
  • Programmernes opbyggende design giver dig indhold til træning i 3 - 8 måneder (afhængig af dit udgangspunkt)
  • Du får også link til den lukkede Facebook gruppe "Stærk Core", hvor du kan netværke med andre "rygudfordrede". Her holder vi hinanden kærligt i ørerne, så du får passet din træning
  • Og du får koden til 15 % rabat på indkøb af træningsredskaber hos Den Intelligente Krop

 

Hvorledes:

  • Når du er logget ind har du adgang til alle 4 core programmer, små opvarmningsvideoer tilpasset hvert program, viden om rygdiagnoser, test-dig-selv modulet, video med svar på spørgsmål om coremusklerne og meget mere........
  • Start ud på det program, der passer dit niveau. Når du er for stærk til ét niveau, står næste niveau klar
  • Let at følge - på små videoklip, follow-along video eller program på skrift
  • Træningsvideoerne kan også downloades, så du kan træne efter dem off-line
  • Øvelserne træner ikke kun dine ryg- og mavemuskler - du får også trænet bækkenbund, ben, skuldre og nakke - kort sagt; effektiv træning for det meste af kroppen  

 

Har du flere spørgsmål til "Stærk Core"? Læs og få svar HER.

 

 

Kig indenfor her:

  

  

Programmerne ligger ikke på facebook, da netforbindelsen og overblikket der ikke er optimalt. Du tilgår dem via en online platform, som du kan kigge ind i på videoen ovenfor.

 

 

  

Er du stadig i tvivl om du skal med?

 

Her er top-3 grundene til, at programmernes 200 + andre deltagere træner med:

 

  • Træningen er follow-along. Du trykker play på videoen, og så følger du mig fra start til slut.
  • Trygheden ved at vide, hvad du især skal være OBS på ift. øvelser med netop din rygdiagnose.  
  • Muligheden for at være med i det stærke fællesskab i vores lukkede facebook gruppe, hvor vi hjælper, hepper på og støtter hinanden.

 

"Gennem 4 opbyggende programmer genopdager du din styrke og får din bevægefrihed igen"   

 

 

stærk core