Loading...

Bliv stærk, smidig og minimer dine rygsmerter -

Test dig selv og find netop DINE rygøvelser

 
Er du?
  • Godt, gammeldags frustreret over, at de rygsmerter bliver VED med at vende tilbage!
  • I tvivl om, præcis hvilke rygøvelser, der er optimale for dig?
  • Bekymret for, hvordan rygsmerterne vil udvikle sig i fremtiden? 
  • Forvirret over, hvad det er der udløser dine rygsmerter?
  • Træt af at blive "bremset" i dit liv og din træning? 

 

Over en periode på 4 uger lærer du:
  • Hvad er rygsmerter, og hvordan kan du selv påvirke dem?
  • AKUT ondt i ryggen – dette kan du gøre for at hjælpe dig selv, og komme dig hurtigere
  • TEST dig selv og din bevægefrihed
  • De 4 hovedkategorier af øvelser, som din ryg vil elske dig for at kende til
  • TEST, hvilke(n) af de 4 hovedkategorier, der påvirker netop DIG positivt
  • Video af øvelser fra hver hovedkategori, så de er lette at følge
  • Hvordan 5 min’s VEL VALGTE daglige øvelser, kan gøre en varig forskel for dig og din ryg (og hvordan du får dem gjort HVER dag)   

 

Jeg ved, at din tid er kostbar. Derfor er ovenstående kogt ned til en "koncentreret fond", som du modtager 1 - 2 gange om ugen. Hver mail tager ca. 5 min.

 

I tvivl om 4 ugers kurset er egnet for dig og din rygdiagnose? KLIK HER!

 

Det hele er KVIT, FRIT OG GRATIS. Du får snitterne i sagerne ved at skrive dig op her - så har du første del af kurset på mail om 1 min (husk at tjek din spam mappe).

 

Navn:
E-mail:

 

Du skriver dig samtidigt op til at modtage brugbar viden, banebrydende øvelser og go'e tips. Jeg sender dig kun mail, når jeg virkelig har noget værdifuldt på hjertet, og du kan altid afmelde dig igen. 

 

Det har andre fået ud af kurset:
  • Tusind tak for dine fantastiske mails med rygøvelser som jeg følger og motiveres/ inspireres af. Glæder mig altid til mail fra dig og nyder de kloge råd og din fantastiske vejledning. Bedst af alt, øvelserne virker og min bevægelighed bedres væsentligt - Lone H.
  • Dejlig inspirerende læsning - og viden på en positiv måde.  Godt og livsgivende. Tak - Mie S.
  • Tak for gode rygøvelser. Det er fint at få et skub. I perioder bliver man jo let "lidt doven", så lænden bliver lidt stiv og svag. Jeg har brugt dem, derfor er havearbejdet lettere at klare. Årgang 1946 - Birgit Petersen

  • Mange tak for det fantastiske og let forståelige rygprogram, som jeg jævnligt bruger. Jeg er 75 år og har haft rygproblemer siden jeg var sidst i tyverne - Magda J.

 

Fysioterapeut og rygtræningsspecialist Pernille Springer underviser dig i rygøvelser. 

 

Pernille Springer er fysioterapeut, personlig træner og kvinden bag dinryg.dk.